Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Ahad, 24 April 2011

selesai sudaahh..

finally..selesai sudaa program chess itu..hmpir2 gle ak dibuatnye..walopon aku hnye AJK mkanan shja, nmpak xde keje, tp ble pogrem stat, sgt2 la penat..aku dh jd malek noor..gagah perkasa..haha..spatutnye ak diberi tugas akhr utk mengiringi VIP, tp disebabkn makanan yg aku bli tuh on da spot, maka aku trpkse mletak jwtn tuh..klaka btol..kemeja aku dh entah ke mana..ak kene bsh pggn mgkuk,sudu,glas je..ltih gle bt keje angkut2 brg..mcm dh gkt brat je..


merah tgn i..huhu..sakit plak tu..disebabkn stres mkanan yg sblum tuh blum ade, ak dan tikah,membe aku tuh brkejar2 ke dpp muamalat tok crik mkanan..yela nk serve vip tu..ha..disebabkn stres,aku asyk glak je spnjg msa smpai kwn aku tuh pon dh kt ak mereng..haha..klaka btol..


terjadilh sesi ketawa spnjg mase..sbb byk kjadin2 lcu spnjg pejalanan kami shggalah ke penyediaan mkanan utk mereka2 yg digelar vip itu mkn..ble pk2 blik..aku xnk je jd biro ke, AJK ke sbb pnat sgt..tp sbnrnye..bnda tuh mngajar aku..mengajar aku erti tanggungjawab..disiplin dan jgk kesabaran..hurm...bgs jgk neh..


tp kepenatan mmg trase lh..utk bg spenuh komitmen, aku ltk tpi smue keje2 lain trmasuklh asgnmnt ku itu..yg smpai skg blom lgk siap2..xtw2..cmpur2 dgn pasaan mls ckit..hahaha..ade je skp ney..pyh btol nk delete skp ny dr aku..ish...haaa..selesai sudaa tugas2 sye pd kali ini...jmpe lg d len ape ek?..haha..daa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan