Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Selasa, 24 Mei 2011

darah oh darah?

makna2 disebalik kategori darah korang..ak sendiri berdarah o..let's check it out..

kamu = berdarah A
  • xsuka membuang masa
  • menepati masa
  • xsuka orang yang bersikap lewa
  • sering mengabaikan kesihatan dan selalu sakit
  • boleh mnjadi ibu/bapa/pasangan yg baik kerana boleh membuat keputusan yg bijak
  • boleh menangani banyak perkara dr urusan rumah hingga mendidik anak dgn baik
  • perlu berubah utk sihat dan untuk masa depan
  • seorang yang degil
  • xsuka mendengar pendapat orang lain
  • seorangyang adil dan xberpihak pada sesiapa                     

si dia berdarah = A 
  • tergolong dlm individu yg serius
  • berusaha membina masa depan yg cerah
  • amat baik terhadap golongan wanita
  • bertindak sebagai ketua di rumah
  • jika tertekan, cenderung melemparkn kemarahan terhadap orang lain tetapi baran mereka ini xlama ye.
  • cepat sejuk hati..
   
kamu  berdarah B 
  • dahagakan penghargaan
  • sorang yg suka mencari perhatian
  • sorang yang trendy dan suka bersosial
  • xsuka memerap di rumah
  • sorang yg happy go lucky dan suka berkawan
  • sorang yg terkenal di kalangan member
  • bijak membawa diri
  • agak ego kerana ada pesona tersendiri
  • boros!
  • terlalu peramah

si dia = berdarah B 
  • individualistik
  • hanya buat benda yg dia suke je
  • mengutamakan hobi dan minat
  • selalu mengabaikn ko(sabo jela)
  • lebih pentingkan diri sendiri
  • jenis yg xkan susahkan ko
  • suka menyendiri
  • xsuka perhatian

si dia = berdarah AB 
  • sorang yg prihatin
  • jka kamu sakit, si dia akan jaga ko ngan baik
  • sorang yg penyayang
  • xsuka orang lain kacau masanya.nk privasi gitu
  • suka cakap banyak
  • xsuka citer sal peribadi dan rahsianya
  • sorang yang manja dan tulus
  • berjiwa seni dan suka ketenangan
  • pandai masak

kamu = berdarah AB
  • cerdas
  • bijak buat keputusan
  • boleh handle kewangan
  • suka mencuba ssuatu yg baru
  • sorng yg pentingkan masa
  • menghargai diri
  • xpanas baran
  • suka memendam rasa
  • ramai yg meminati ko
  • penakut
  • kuat jeles(xbaik2)


kamu = berdarah o
  • bijak mengatur kewangan
  • sorang yang berjimat cermat
  • pemurah
  • xkesah ngan keadaan sekeliling
  • xup to date(yeke)
  • kurang gemar bergaya(tipu)
  • agak konservatif orangnya
  • agak kolot dan xopen minded(asal ak punye macam buruk je..ak xcam tu)
  • cergas berfikir(ya!..hehe)
  • sorang yg cukup menawan(ak x)
  • ramai yg tertarik kerana daya penarik kamu(ak x)
  • sorang yg panas baran dan pantang dicabar
  • sorang yg berani.nampak saja lembut
  • nampak mcm sombong jd biasakn diri dgn senyuman ye

si dia = berdarah O 
  • berkemungkinan die ni berubah hati bile dah kawen nanti
  • romantik
  • sering melindungi ko
  • sorang yang pemalas
  • sentiasa workhard
  • hati lembut macam kapas..sentap je kejenye
  • xsuka dipaksa2
  • biarkan die buat keputusan sendiri ye

haaa...tu jela..tengoklah yg mane sesuai tuh..

                                     


p/s : sumber dr remaja..hehe
 

3 ulasan:

  1. sampai skrg ni ak x tau ak ni
    dalam golongan darah ape... huhu

    BalasPadam
  2. wahahaha..ko kne pegi hsptl..pegi check darah lu..br tgk ni ehh..hehe

    BalasPadam