Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Khamis, 22 September 2011

back to the basic ..

back to basic again!...hidop yg membossankn dah bermula sebaik saja ak menjejakkan kaki ke tmpat baru..i mis my old hostel..semua member dan jugak makanan bestade kat sana..ak rindukan semua tu..semalam ak bermalam kt sana...dapat makan nasik goreng ikan masin ngan telur dadar semalam..pehh! puas hati..ak makan selahap2nye macam dah sebulan xmakan..dah lma xmakan makanan yg best..

kt cni ak xdpat nak menikmati kelazatan makanan sal memang ak xleh blah dengan masakan yg tawar ...ase makan nasik kosong je...adoi..masalah2...semalam banyak benda yg jadik..perasaan tuh bercampur baur antara gembira, sedih, kecewa, geram dan macam2 lagi laa..kenapa ak perlu rasa semua tuh..bosan betol la...kenapa ak xleh jadik cam robot...xde perasaan..kan best..

sahabat..kau la penyembuh..kau juga penawar..
 namun kau juga yang bisa meranapkan.
walau begitu, kamu tetap sahabat..
 sesakit mana pun ak dilukai, kamu tetap sahabat..
takkan ku biarkan persahabatan itu berakhir begitu saja..
 kerana ak sememangnya sayang persahabatan yang pernah terjalin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan