Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Rabu, 28 Disember 2011

ha! ha! aku dah balik..

:: lama gile kot aku xhupdate ini blog.. dah berbulan...xde masa  katakan.. ak banyak keje sekarang... tido... haha.. aku dah xpakai berukben.. xmampu la student cam aku neh nk ber bruk2 ben... haisshhh.. banyak bende aku nak luahkan tapi xtermampu sal aku dah xingat aku nak cakap ape.. huh! 
 sukanya! aku boleh menulis lagi..sekarang miggu study dah habis..maksud aku, bukan aku habis study tapi minggu kuliah dah tamat tok sem ni.. maknanya? maknanya masa tok enjoy sementara tunggu final tuh.. 

jadi aku ada hobi baru sekarang iaitu menonton! menonton citer katun iaitu...... SHAMAN KING!.. suka! suka! (macam sakai)... aku dan stress memang xleh berjauhan laa... kamceng gile... aku stress lagik! nak buat macam mana ni...  hari tuh ak ade pegi hospital..klinik ekceli...mitak ubat konon2 nak kasik jerawat ilang... skali dapatla... lepas je seminggu.. hasilnya sangat mengagumkan aku..ak macam nak gile kagum..hari2 belek muka..kau tau ape...jerawat naik ngan banyak lebih gile dari dulu..tudddiaaa! macam doktor kasik ubat tambah jerawat tuh... 

ak dah xtau beza dah muka aku dengan jalan xbertar..xde beza... memang aku hangen betol sekarang... asik belek muka je.. macam boleh jadi elok aku dok meratap camtuh.. sampai hilang selera makan tuh.. tu diaaa..penangan jerawat dan ubatannya...

sekarang aku dah xtau macam mana nak handle benda ni.. sumpah! dengan present, roleplay, speech lagi yang mewajibkan aku berdepan ngan orang ramai.. memang sakit la aku..sakit hati tahan malu...siyes aku cakap.. 

dah la..xmau bebel dah..nak ber fb plak..nasib baek ade membe ...pinje die punya laptop jap..berpoya2 jap ngan lappy die sementara die tido tuh..

ha..papailaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan