Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Khamis, 12 Januari 2012

meroyan !

sekarang jam menunjukkan 2.32 pagi.. aku masih lagi x tido.. berpoya2 ngan kawan2 kat fb... xsedar diri lagi rupanya.. 

besok exam.. statistik.. nana ! ape yg kau sedang buat skarang ni? adakah otak kau dh bergegar sampai kau xlayan statistik?


aku memang dah lupa daratan ni.. ak xboleh nak study pasal aku memang xpaham dan xboleh nak paham ape aku tengok tu..

nombor2...kira2...simbol2 aneh tuh membuatkan aku sakit..sakit hati lah!


tadi..dari 8malam..bajet study...melalut sekejap dengan member..sampai pkol 10..perut mula merengek mintak makanan.. aku terus tunaikan permintaan nya.. pekena roti canai 3 bijik..


banyak ke aku makan? hahaha..nafsu serakah betol la bila stres..perangai gampang malas nak layan la tuh... sekarang ada hati lagi nk hupdate blog..


cube kau sedar nana.. bayangkan besok kau mengadap paper..kau hanya berkelip2 tengok kertas soalan? begitu?


sape akan tolong kau lau bukan kau yg tolong diri kau??


aku akan cuba sedar jap je lagi..tapi bagi r masa lu..heheh...(bongok)


dahla...fb jap..papai !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan