Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Sabtu, 7 Januari 2012

sape ni ??

Ni budak ni . namanya elis . nama penuh SITI DARAELISA . berat 3.6 kilogram je (mak aih) . nah, tengok la gambar baru saya . 

                           mak saya cakap rambut saya macam 
                           dah kena rebonding masa lahir. saya 
                           xtau (pang!)


                      ni besfren saya . nama nya kitty. saya 
                     suka tido ngan dia. tapi janji ! jangan 
                     bagitau bapak kita tu. nanti kene marah.




                             kadang2 dia jadi kawan kita.
                             kadang2 dia jadi bantal peluk.
                             sonok. berbulu2 macam bebear.




                             ni adik aku..elis..dia ade kucen tido 
                             dia.. kau ada?? hahha... macam mana 
                             boleh jadik camni elis?? kenapa ada affair
                             ngan kuceng??


                           

                       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan