Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Ahad, 8 Januari 2012

normalkah begini ?

sobs... semalam aku xtido.. ape kau ingat aku study ? 

tak pon.. semalam aku memang gigih melayan mata.. 

ni la.. bila dapat tenet.. xreti la plak nak study kan.. walopon tau paper killer 3 helai lagik..

boleh plak aku melayan mukabuku..

dan aku terasa stu kemestian, aku harus ade real player untuk men donlod muvie..

dan aku dengan bangangnye menyedari aku perlu meng 'install' nya terlebih dahulu.. dan lebih bangang lagi, tahap kesedaran aku pada pukul 5 pagi !

kenapa??

 kenapa waktu tuh kau tersedar?

aku terus instal.. dan donlod muvie..

sampai laa..

azan subuh berkumandang..

aku lekas2 semayang..

lepas tuh aku meneruskan lagi.. kerja mendonlod.. sehingga mata aku donloading...

lama...

8 pagi.. aku terlena kesejukan..

                      
                     

12.30, aku dikejutkan oleh member aku...dan aku xberjaya mendonlod muvie pasal unable donlod..

cis!

penantian yg sia2...

ceit ! bila ku nak study ni . aku xmau pointer aku jatuh . tapi aku dapat rasa je macam akan laa.. sebab aku memang xmampu lagi.. subjek tu terlalu keras untuk aku . macam xde harapan . normal ke perasaan malas ni ? 


aku rasa macam melampau sangatla..


hopeless.

k, bai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan