Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Khamis, 3 Mei 2012

aktiviti ponteng !

tajuk xleh blah betol.. ponteng lagi.. tapi bukan ponteng kelas..
ponteng progrem aje.. bosan la..

 sape sruh tukar penceramah.. dah aku suke penceramah tu, tukar , memang angkat kaki la..


selepas ponteng, ade ke patot kawan ajak pegi makan kat pusat islam.. ak xpenah jejak ke situ, jadi.. rasa nak try gak la..

 jalan punya la berliku.. salah jalan daa.. tapi sampai gak.. lauknye.. ya ampun! ibu2..bapak2! macam syurga lauk.. penuh..bermacam jenis.. naik juling mata setan ku memilih.. makan2 jap..


aku ajak member balik ikut shortcut.. tapi agak2 adventure jgak.. ak kononnya nak terlebih short.. aku pegi turun ikut jalan bukit.. nasib baek xjatuh tergolek kat situ.. nasib baek jgk pkai sluar..

 lau ayu  berbaju kurung, alamatnya orang tak tergamak nak buat bini.. aku jugak yg watlex je pakai suar ... kikiki.. nanti bile lagi boleh lepak camtu .. rindu dorang .. sekarang dah xde masa bersama ..



 mula2 belagak baek xhengat.. dengar ceramah , tekun lagi .. sat gi tunggu kau.. hahha.. peace ! muka sembab abaikan  ye ..


  
hah, dah start dah... ponteng ...haha.. boleh lagi pose ..mesti..




teman sehati sejiwa .. muka xleh blah .. walapon ponteng , bukan kelas ye . xbaek ponteng kelas . ni cuma motivasi pagi , sebab tuh xtahan nak keluar..




pose jangan xpose , walapon panas , ku tahan jua demi memberikan yg terbaek . 




tempat yang palinggg aku suka ! suka! sesuai tok tenangkan kepala yg tengah serabut ..


dah2.. papai..

1 ulasan:

  1. ayookk..
    tak tau..ponteng...

    hehe~~



    yang Benar, Ringkas, Sopan, Peace..^.^
    NINJA

    BalasPadam