Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Khamis, 3 Mei 2012

aku

lama aku tinggalkan blog..

blog ini tidak mati..

ianya wujud selagi aku wujud..

sudah tahun kedua aku hidup sebagai seorang mahasiswa..

berbagai cabaran dan ragam hidup..

sem ni , sekali lagi aku harus memasak..

minat memasak berjaya aku pupuk dalam diri aku..

haha...akhirnya aku suka memasak walaupon belum lagi terer cam chef hensem kt tv tuh...aku suka catat2 resepi ,tengok rancangan masak..ada peningkatan dlam hidup.. dah boleh kawen ke??
belom....alah...cuti yang membosankan..asyik tido..makan...tido..makan lagi...xtu nak buat apa...aku memang xpndai nak habiskan masa cuti dengan kerja bermanfaat..nak lepak...member semua balik..xde...




sekarang aku rasa macm nak kerja..best aje nampak orang2 pergi kerja, naek kereta, pakai baju bagus2, smart anggun dan bergaya lagi..ak juga teringin...

ah, xsabarla nak kerja , dapat pegang duit , dapat beli ape yg aku nak .. xsabarlah .. jadik chef pon sodap!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan