Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Khamis, 24 Mei 2012

baju kurung malang !

huh , hari ni mood menulis berada di tahap paling tinggi . ade cerita .. hari ni bajek ayu , pakai baju kurung .. sebab ade presentation . punyelaa lengkap , berbaju kurung , berwedger tinggi , bergrooming sakan dengan bibir menyala .


oke , presentation oke , good job walapon aku tengok video tadi , aku macam ahli MLM yang sedang mempromosikan kopi tongkat ali . oke , fine . boleh diterima . mereka sukakannya .


pastu tibalah masa yang ditunggu2 iaitu balik . aku dengan ayu perkasanya berjalan ke bus stop . fuh! panass !! sampainya di kaki bus , aku melangkah dengan ayu lagi tanpa menunjukkan kejantananku , tapi malang bagi ku .. 


argghh!! suara jantan2 lembut kedengaran . mengongggs(dalam hatiku menyumpah seranah) . kau tau ape jadi ? pacik drebar bas tuh boleh plak kan xnampak haku! aku tau la aku gelap . tapi hallo! saye berbaju kurung wana purple oke . terangg ! pacik tuh tutup pintu bus masa aku tengah naek bus . kau tau betapa cuak nye aku dengan seluruh kekuatan perempuanku menghalang pintu tersebut dari terkena tubuhku yang comel ini . ops , sori , yg kurus ini ?? 


nasib aku agak baek sebab cepat bertindak , menghalang terus berlari mendaki tangga denga cepat tanpa memikirkan kasut 3 inci ku.. huh ! 


kalau tak , aku mati tersepit celah pintu bas macam cicak kobeng tersepit celah pintu . dan yang apling grand adalah besok konpem kuar kat fb uumkini mengatakan seorang pelajar malang mati tersepit di pintu bas ketika melangkah naek bas . grand tak berita tuh ? dan mangsanya aku! tapi tidak .. aku bernasib baek . tapi baju ni aku anggap malang . sebab kalau aku berseluar , tentu aku xterima nasib begini . apalaaa nasib . 4th  time berbaju kurung ke kelas , first time jugaklah dapat hadiah dari pacik bas .


pacik bas tuh kejam gile xnmpak aku, dan dengan tanpe rasa besalah menutup pintu sehingga aku histeria bak orang gile berlari memanjat tangga bas yg buruk tuh . pacik jahat ! grr ..


pacik tau tak yg saya takot dan cuak tadi ? tak kan? haa ..


pacik tuh kene hati2 di masa laen . dan aku dah xengin jadi mangsa pintu bas lagi . takot dow. kalau lambat cket tadi , konpem berderai gigi aku berterabur ngan muka pecah kena pintu besi itu . sakit oke .


cukup sekali aku kena ngan pimtu tu . nak patah tangan aku bile pintu tuh tertutup!


sumpah ! sakit sangat2!


di sini jugak aku ingin berteriak mengatakan bahawa aku telah merdeka dari presentation!! hoyeh2!


esaimen belom lagi . hoyeh! xpe , enjoy dulu laaaa ..


mood kembali ke tahap biasa ..


papai !


                       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan