Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Selasa, 29 Mei 2012

berpisah jua ..

29/5/2012 - tarikh penting lagi . kenapa tajuk kali ni macam sedih ?
iye .. memang sedeh . sob3x .. 

tak tahan lah aku . setiap pertemuan ade perpisahannya . sape pulak yang berpisah neh ? tadi , budak2 kelas memasak kami laa.. setelah satu sem mengharungi suka2 bersama , akhirnya tamat jua kelas kitchen . setelah aku didera untuk menggoreng sebanyak 2 kali sepanjang 14 minggu kelas ni , akhirnya berakhir jua .

lepas ni dah xde kelas kitchen sampai bila2 kecuali lecturer aku bagi aku fail subjek ni , sah2 aku kena repeat. rindulaa kat budak2 kelas aku . 

aku dah mula rindu nak bergosip sakan time memasak macam mak jah jual goreng pisang tepi jalan . mane2 tempat mesti ade aku bertenggek di tepi meja . rindu jugak nak pegi curik makanan yang orang laen masak , rindu nak pergi curi roti yang budak2 ni buat . rindu nak dengar bebelan en fizi , lecturer kitorang , rindu nak dengar dia cakap 'bisinglah korang ni' , rindu nak tengok doktor curi2 makan kat kitchen pastu aku merakam semua aksi2 budak2 ni , pastu dorang akan buat muka comel , ade jugak yang menyampah , tapi xkesahla janji aku puas hati .

ahh! rindulaa.. 

boleh tak aku nak jerit kuat2 yang aku RINDU KAT KORANG SEMUA !!! 

walapon korang tanak rindu aku , xnak ingat kenangan kite kat kitchen , aku xkesah ..

aku tetap ingat korang . SAYANG KORANG !!

ni aku sajikan gambar2 kitchen terakhir kite tadi . sob3x. berlinang air mata . tapi tadi ade jugak xpuas hati . 

aku didera . bile adik jadik boss , camtu laa... nak balas dendam la tuh..

nyesal xbuli adik masa awal2 haritu..

hehe , kejam gile aku !

lantak laaa... tadi suruh aku buat keje yang bukan keje aku lagi ..

tapi xpela ,mungkin dia nak aku ingat kot sebab dah last kelas kann? ni aku sajikan gambar kami ..




  
 dalam kelas , kami selalu buat mengongs! bab curi makanan , kamilaahh juara!


   
 yang ni pon same . nak2 yang pakai baju kurung tuh . time mise en place , selalu pakai baju kurung . entah ape kene budak ni . hari lain pkai jeans , t shirt , hari penyediaan bahan masakan jep , mesti berbaju kurung . haha! mengongs!


 kami memang gile , gile gambar . pantang ade mase luang . xkire dimana saje . pasti ade muke 2 ekor ni .

 ini pulak , hehe . saye , hencik penulis ,. abaikan muka cekodok itu yep. sye bersemangat !


 ni jugak merupakan ahli setia pencuri soft roll . haha . tengok muke lah beb! ganas tak ganas ..


hencik buaya yang dibuat oleh abang jie (en fizi -lecturer kitorang)  . aku bawak balik anak buaya ni . comel pulak aku rase . nak2 bile bergambar ngan menatang neh . auumm!!


kami .. 5 dari 14 student kitchen . yang lain abaikan sebab dorang sedang sebok memasak . kitorang jep yg xpaham bahasa.


ni la kitorang . tapi dengan lecturer lame. yang baru , lengchai meyh .. haha .. 

nanti citer laen ehh .. nak makan sekarang !

bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan