Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Khamis, 3 Mei 2012

jom maen masak2

aku dah start masak dah sem ni . dah jadik masterchef dah . hhahah .. takkk!! tipu je.. kite xpandai masak pon . tapi kena masak , bagi pandai . nanti kawen senang (orang tua cakap) . malas la nak cakap banyak , ni aku sajikan resepi gambar terbaru .. 




siang sayur sambil pose . satu kemestian tuh . haha .




masing2 dengan muka tekun dan gigih menyiapkan kerja ni . tuh roti kitorang buat . eh , tak2 .. aku xbuat.. hehe





hasilnya.. tapi bukan aku yg buat . habis aku buat ape . semua xbuat .. ade.. tunggu laa..





haa.. yang ni la aku buat .. siyes! aku buat .. hehe.. comel tak ?





ni platting tapi xjadi .. jadi jugak.. jadi masuk mulut aku.. haha





roti dorang buat . gebu tak ?? hehe .. sedap ..kitorang selalu je curi2 makan . tapi xpe la kan , sebab kitorang buat , jadi xkembung perut makan hasil curi buatan sendiri . kan? 


dahla2 .. nanti update laen ye ! pai..




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan