Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Jumaat, 18 Mei 2012

s e r a b u t !

hai blog , hari ni dah 18/5 . maknanya beberapa hari lagi aku kena hantar esaimen . tadi pagi2 lagi dah bangun , sebab nak siapkan report . padan muka aku sebab 2 bulan yg lepas aku mengenjoykan diri aje tanpe berbuat ape2 .

padan muka aku sekali lagi sebab sekarng dah xde masa nak maen2 , dah terganggu waktu2 tido kau gara2 berpikir tentang ni .

sekali lagi aku nak cakap padan muka kau nana ! dahla3x .. xnak dengar dah . tadi aku dah meroyan . macam orang utan yang kene injek ubat gile . nasib baek member xde . kalau x , aku yakin 300% die xnak kawan aku dah sebab ngeri tengok keadaan aku yng macam orang gile .

kenapa time2 nak anta esaimen , aku selalu masuk air ha? selalu jadik hulk , jadi mr bean dan macam2 karakter lagi la . nasib aku agak baik sebab aku berjaya ke cni demi menyiapkan last minit esaimen. 

lagi satu , aku xpaham betol kenapa aku still melewat2 kan penyiapan esaimen ? adakah otak aku memang dah d settingkan agar melambatkan esaimen ? padahal dari sem satu aku terima padah dan akibat tapi apsal xpenah serik ni ha ?

tolong la kau . kenapa kau pemalas sangat ha?

aku pon xtau nak jawab ape jadi aku jawab no komen ajela untuk selamatkan diri aku sendiri . lagi satu , sekarang ni hari2 nak on9 . gatal gile tangan aku ni macam ade kurap plak . asal ade tenet aje , pantang , mesti aku on9 . kalau sekejap xpe jugak , ni berpuluh2 jam . ape yg aku buat , aku pon xtw . nak kata chat , xde la sangat kecuali ngan orang yg aku kenal .

alahai .. bile sem ni nak habis . frust la cmpur penat ngan keje belambak ni . sem depan pon aku dapat rasa macam terible je hidup . kau tau tak yg aku dengan bongoknya telah ambik bahasa mandarin sebagai bahasa asing ?? 

ini adlah kerana sudah xde bahasa len yg aku boleh amk memandangkan semua bahasa laen clash dengan susun atur jadual aku .

hai , sem depan jadi orang cina lah senang . harap boleh go on aje .

ni kerja punye la berlambak , kau maseh ade hati dan perasaan mengupdate blog je . kau memang nak kena lempang laju2 sambil terajang sampai ke dinding ni !!

yela2 , aku siapkan la . by the way , aku dapat sahabat baru . johorean . sebelum ni xpenah dapat member kamceng dari johor . seronok pulak aku bercakap ala2 key el dengan die . haha . kelako!

terbukti bahawa adalah boleh aku bercakap selain bahasa kelantan k . aku saje je xnak guna dengan member2 sebab dah terbiasa kluar kelantannya . oke ape . an3?? haha. 

naek lenguh pulak tangan aku ni . dahla . babai blog .cayang kau!


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan