Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Selasa, 2 Oktober 2012

cabaran diri ~

assalamualaikum.. lame sudah aku tidak menulis disebabkan kekangan masa yang melampau2 .. kini aku sudah ade di sem baru .. terase tua pula diri ini .. hahahaha .. dah takde yep gelaran adek2 atau junior mahupon freshie ... kini gelaran akak2 dan jugak senoir bermain di bibir adek2 baru ... cesss .. dah tua.. 

nasuk sem baru , semua baru lahh .. sem ni aku kena menjalani praktikal serving dekat restoren u neh.. ala , waiter2 tuh.. bukan saja tuh , aku jugak kena basuh pinggan mangkuk , buat marketing untuk cari customer .. sape la yang malang nak pergi makan ye ? hahhaha ... 

sem ni jugak aku belajar bahasa mandarin.. insyaallah , aku mampu berjaya kalau aku usaha .. dulu2 masa sem satu , senior2 selalu momokkan aku dengan mengatakan mandarin susah gile .. tapi setakat yang aku dah belajar ni , aku maseh lagi berada di tahap waras.. kalau pon gile , tu aku buat2 saje.. hahah .. senior cina pon kate yang mandarin susah gile sebab tulisan dan sebutan tuh.. tapi aku rase oke jep.. memang susah.. tapi ni la masa nk cabar diri sendiri... tak perlu terlalu fikirkan kata orang .. yang pentng kite kena lalui dulu benda tuh.. wahhh!

nanti bila kelas praktikal dah start , bolehlah aku masuk kan gambar kat sini.. heheh.. dengan baju baru yang agak mahal harganya.. cess.. habes duit haku..

sem lepas , pointer aku dah naik.. tapi ciput jep.. xbanyak pon , tapi syukurlah.. sebab naik jugak akhirnya.. insyaallah sem ni aku akan cuba naik kan lagi.. bile nak dekan nehh? asyik orang jep , kita bila lagih ?? 

aku xboleh berlama2 an di sini .. masa dah mula menjelesi aku! aku harus pergi lagi ... demi menyiapkan tugasan.. huh! 

aku akan usaha dapatkan apa yang aku nak , harusss.. hwaiting!

jumpa lagi blog!~ xiawu hao!~ zaijian!! muahhhh!~




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan