Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Rabu, 20 Mac 2013

kawan baik selamanya BFF




BFF. semua orang tahu kan maksudnya? bestfriends forevor. ya itula yang aku nak cakap. bila sendirian kan aku mesti terfikir dan teringat kawan2 sekolah aku dulu. tetiba tu rasa rindu sangat ngan diorang. ah malas la aku nak cakap apa apa. 

sahabat, dikala kau memerlukan teman untuk meluahkan perasaan, aku sentiasa akan berada di sampingmu. disaat kau ketawa gembira, aku juga disampingmu, turut ketawa dengan keletahmu.

di saat kau terluka, aku ada menemanimu, meminjamkan bahuku jika kau bersedih. 
sahabat, di saat kau berjaya, aku takkan lupa mengucapkan tahniah. di saat kau memerlukan teman bicara, ku sentiasa ingin mendengar. di kala kau mahu buat kerja gila, aku sentiasa bersedia, dikala kau jatuh, aku mahu memberikan kata kata semangat.
sahabat, walau dimana kita berada, kita tetap bersama, kita tetap satu.

tapi
disaat kau melupakan kan ku, aku masih disini tetap mengingati sahabat2 ku.

geng, aku tahu korang pun tak lupa aku punyalah. aku tahu la kan kita serupa.. hehehe.. aku tiba tiba teringatla kita ponteng kelas sama2 , makan minum sama2, balik sekolah sama2, bancuh simen juga bersama, bergosip sakan, minat pada orang sama. haha.. 

buat semua sahabat aku kat luar sana, harap korang terus berjaya yep?

walaupun aku jauh di bumi utara, kalian semua ada kat barat daya sana, aku tetap nak lepak ngan korang dan buat kerja gila ngan korang. satu hari nanti kita akan bertemu kembali.

p/s: kpd teman2 sepermainanku sewaktu kecil, semua kawan2 sekolah rendah dan menengah aku,kawan2 giatmara, kawan2 uum juga dan kepada semua yg mengenali aku.

kawan2 sekolah menengah aku.u guys sgt sempoi. nanti datang umah aku lagi taw.



teman seuniversiti. ketawa bersama menangis bersama harap kita menggila pun bersama. hahaha.. muahhh!
Tambah kapsyekawan kepada kawan juga telah menjadi sahabatku.halo eda!
teman universiti dari utara. HONEY!
teman senegeri.hai jack!
kawan kawan form 6 yg paling sporting dan gila!
kawan sampai mati miss whatever!
kawan yang jumpa kat giatmara, gila ever . hai lieyna sayang!
marilah kita hitam pun bersama! gara2 ni kad matric aku, ramai yg pertikaikan. hahah. left : mc tie, admin, lieyna, awie. 
ekah, admin, mama lin, ain. banyak gambar u ols.. tanda? sayang. hahah
macik unie yg salu bebel2 dan jugak penjaga aku kat sini. hai macik!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan