Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/07/tutorial-memasang-iklan-nuffnang-dengan.html#ixzz1isBYJbNd http://www.nuffnang.com.my/help/find-ticket ).

Rabu, 20 Mac 2013

sahabat saya BFF

ketawa bersama , menangis bersama harap kita kahwin pun bersama. eh. ini bikin panas. salah2.. harap kita bersama selamanya.. gituuu..

sebenarnya tadi aku ada karang satu sajak, tapi aku tertekan something, habis sajak aku. 

gambar2 semua pun dah hilang. disebabkan malas, aku cuma taip macam ni jelah..

aku buat satu entry khas untuk para sahabat tanda aku sentiasa ingat dan sayang kau orang.bertuah tak korang kena sayang ngan aku? hahahaha

let's picture talk.

loading...

loading..
where's the photo?

nah, it's here

teman sekos. left: khaai, wincy ngong, ain, jack. bawah: suzy, admin, sood, ros.
marilah kita hitam pun bersama. gara2 ni, kad matric aku ramai yang pertikaikan. mc tie, admin, lieyna, awie. hai!
ex rumet dan teman universiti yg gila ever. marilah kta menggila bersama2. waktu bawah jagaan mereka, aku sihat dan gemuk. rindu ah! left: ain, ekah. haii!
sahabat dari utara. HONEY! lama tak lepak ngan ko.rindu ahh!
left: admin, mamalin, ain , ekah. lagi gambar korang. tanda? sayang lebihh.. haha
macik unie yg salu bebel2 tapi baik dan juga penjaga aku kat sini. hai macik!
kawan sekolah menengah.u guys sempoi.. nanti datang rumah aku lagi yep!
kawan plg bengong abad ini. teman memonteng masa sekolah dulu. tu yg plg kanan sekali. haha.. haip sayanggg...
kawan kepada kawan.mesti kau terkejot kan eda?  hahah
geng form6 yang sempoi dan gila. haha..
teman senegeri. yang kalau aku jumpa dia mesti rasa nak peluk cium dia. tataw kenapa. ada daya penarik kott.. hahaha.. jack!
kawan sampai mati. miss whatever , i miss all of you and this moment! left: miss e, miss g, miss d, miss m
my lalink. bff dari kecik sampai besar.  13tahun dah kita kawan. kalau kawen, anak dah 3 kott.. hahah.. miss u lalink!!
kawan jumpa kat giatmara, gila ever. hai lieyna sayangggg!
kawan form 6 dan giatmara. gila ever jugak. maaf gambar kabur gile.  si zati ni sebenarnya comel gila . gambar2 lain aku n dia semua xsenonoh , jadi mana boleh masuk blog. haha
bff forever and ever. gila sokmo, mengongs manjang. mimi! love you!
dak ejoe , kawan aku yg paling udosh, paling tolol dan jugak twins aku sebab kami banyak persamaan. hahah.. hai udosh!
dan jugak pada kawan kawan aku yang tak disiarkan gambarnya, aku mohon maaf. bukan bermaksud kalian bukan sahabat, tapi aku takde gambar korang.. 

kalau nak jugak, nanti amek gambar dengan aku eh? hahaha.. apa pun, korang tetap sahabat aku! ever...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan